неділя, 31 грудня 2017 р.
субота, 15 липня 2017 р.
Диференціація вимови [С]- [С’]. Лексична тема “Україна – наша Батьківщина”. Складання повідомлення “Україна – це…”
ТЕМА
ЗАНЯТТЯ: Диференціація вимови [С]- [С’]. Лексична тема
“Україна – наша Батьківщина”. Складання повідомлення “Україна – це…”
МЕТА ЗАНЯТТЯ: домогтися
чіткої диференціації звуковимови [С]-[С’], розвивати фонематичний слух,
поглиблювати навики мовленнєвого
дихання, сили та висоти голосу, темпу мовлення, удосконалювати вміння
вимови з дотриманням логічного та словесного наголосу, формувати вміння самостійної
побудови простих речень, привчати дотримуватись правильної вимови кінцевих
морфем у словах, поглиблювати знання учнів про рід іменників, слова пароніми, розширювати активний словник, поглибити
поняття про Україну – нашу Батьківщину, державні та національні символи,
формувати вміння складати повідомлення
з опорою на задані слова;
виховувати національно-патріотичні почуття, загальнолюдські
цінності; виховувати бажання говорити правильно, прищеплювати повагу до української мови та
слова.
вівторок, 11 липня 2017 р.
З днем народження тебе, рідне місто!

7-9 липня Теребовля святкувала свій День народження - 920 років. Теребовля - одне із найстаріших міст. Цю ювілейну дату визначають від першої письмової згадки про місто, а тому, на думку істориків, місто старше ще не один десяток років. Тому - понад 920 років святкувала моя Теребовля, давня столиця князя Василька, мальовниче і привітне містечко.
Розквіту і процвітання тобі, рідне місто!
неділя, 16 квітня 2017 р.
неділя, 19 лютого 2017 р.
Диференціація вимови [С]- [С’]. Лексична тема “Україна – наша Батьківщина”. Складання повідомлення “Україна – це…”
МЕТА ЗАНЯТТЯ: домогтися
чіткої диференціації звуковимови [С]-[С’],
вівторок, 15 листопада 2016 р.
ПІДГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ у 4 класі для дітей з ТПМ: Диференціація вимови [Н]-[Н’] у складах і словах; Лексична тема: «Чарівні слова».
МЕТА
ЗАНЯТТЯ: домогтися диференціації звуковимови [Н]-[Н’],
пʼятниця, 13 листопада 2015 р.
Розвиток мовлення при допомозі методики Глена Домана
Красиве, граматично правильно оформлене мовлення –
запорука успішного навчання. Саме тому важко переоцінити роль логопедичної
корекції на розвиток усного та писемного мовлення молодших школярів з тяжкими
порушеннями мовлення.
Враховуючи знання індивідуальних особливостей
дитини, потрібно спонукати її до активного особистісного здобуття
знань, формування логопедичних навичок та вмінь.
Сучасна освіта, що зорієнтована на особистісний підхід до
навчально-корекційного процесу вимагає від учителя не тільки
майстерності, але й вдосконалення методики роботи.
Постійний пошук педагогом нових методів та прийомів роботи
дозволяє вдосконалити пізнавальну діяльність учнів. Використання
нетрадиційних методів та прийомів залучає учнів-логопатів до
активної особистої участі в діяльності з формування правильної
звуковимови, корекції та розвитку зв'язного мовлення.
"Круглий стіл" на тему «Розвиток мовлення при
допомозі методики Глена Домана»,
неділя, 14 червня 2015 р.
Навчаємось у грі
(поради батькам)
Ось і літо! Найтепліша та найблагодатніша пора року! Ласкаві промінці сонця, блакитне небо, свіже повітря та дзвінкоголосі дощі, запашні квіти та соковиті плоди. Літо - це пора року, яке радує своїми барвами.
Літо – це, найкраща пора для цікавих, пізнавальних прогулянок і мандрівок.
Літо – це канікули! Хочеться насолодитися дивною порою і взнати щось нове.
Звичайно, літо не лише відпочинок.
вівторок, 19 травня 2015 р.
неділя, 29 березня 2015 р.
ПІДГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ
УЧНІВ 3-Б КЛАСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ТВМ
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: диференціація вимови [П]-[Б] у складах і
словах;
Лексична тема: «Наша школа», шкільне приладдя.
МЕТА ЗАНЯТТЯ: домогтися диференціації звуковимови
[П]-[Б],
розвивати фонематичний слух, поглиблювати навики мовленнєвого дихання, сили та висоти голосу, темпу
мовлення, удосконалювати вміння вимови з дотриманням логічного та словесного
наголосу, формувати вміння самостійної побудови простих речень, привчати
дотримуватись правильної вимови кінцевих морфем у словах (формування родового
відмінку), формувати ознаки роду, особи, числа, розширювати активний словник, поглибити поняття
про свійські тварини і птахи, виховувати слухову уваги до мовлення, виховувати бажання говорити
правильно, прищеплювати повагу до української мови та
слова.
ОБЛАДНЕННЯ: комп’ютерна програма «Живий звук»,
модулі «Профілі» (звуковимова [П]-[Б]), дидактична гра «Назви нас», «Підбери ознаку», дидактичний матеріал,
картки з вправами на темп мовлення, наголос,
ілюстративний матеріал з теми «Навчальне приладдя».
неділя, 15 березня 2015 р.
Розвиток
мовлення у дітей з вадами слуху - це величезна, клопітка і, на жаль, не
завжди вдячна праця, яка вимагає не тільки знань і досвіду, а ще й терпіння,
любові до них. Але той, хто любить дітей, знає, що найвищою нагородою є
посмішка дитини.
Без дитячої посмішки світ стає безбарвним, і всі його цінності втрачають
сенс.
вівторок, 24 лютого 2015 р.
середа, 18 лютого 2015 р.
понеділок, 16 лютого 2015 р.
неділя, 15 лютого 2015 р.
понеділок, 9 лютого 2015 р.
8 лютого проща до Львівського архикатедрального собору святого Юра де перебуває Нерукотворний Образ Господа нашого Ісуса Христа. Була дуже велика черга. Стояли з 10.30 до 21 години. Однак час минув швидко і втома не відчувалась. Доторкнувшись до Святого Лику, відчула такий спокій!
Величаємо Тебе, Життєдавче Христе, і почитаємо всі Пречистого Лика Твого преславне зображення.
Підписатися на:
Дописи (Atom)