пʼятниця, 13 листопада 2015 р.

Розвиток мовлення при допомозі методики Глена Домана


Красиве, граматично правильно оформлене  мовлення – запорука успішного навчання. Саме тому важко переоцінити роль логопедичної корекції на розвиток усного та писемного мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. 
Враховуючи знання індивідуальних особливостей  дитини,  потрібно спонукати її до  активного особистісного здобуття знань, формування логопедичних навичок та вмінь.
Сучасна  освіта, що зорієнтована на особистісний підхід до навчально-корекційного  процесу вимагає від учителя не тільки майстерності, але й вдосконалення методики роботи.
Постійний пошук педагогом нових методів та прийомів роботи дозволяє вдосконалити пізнавальну діяльність учнів. Використання  нетрадиційних методів та прийомів залучає учнів-логопатів до активної  особистої участі в діяльності  з формування правильної звуковимови, корекції та  розвитку зв'язного мовлення.
"Круглий стіл" на тему «Розвиток мовлення при допомозі методики Глена Домана»,
організований Тернопільською обласною ПМПК, відбувся  12 листопада 2015 року. Учасниками круглого столу були працівники обласної ПМПК,  педагоги та практичні психологи спеціальних загальноосвітніх закладів, логопеди загальноосвітніх шкіл та дошкільних закладів області.
Як учасник зібрання, поділилася своїми напрацюваннями з впровадженням методики Домана під час логопедичної корекції розвитку усного та писемного мовлення  молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. 

Зокрема, наголосили, що методика Домана працює добре в першу чергу тому, що мозок дитини з самого народження налаштований на пізнання нового, і під час його активного зростання (до шести років) йому не потрібна мотивація для навчання. Досліджувати і дізнаватися щось нове – найулюбленіше заняття будь-якого малюка. Завдання ж педагогів і батьків полягає в тому, щоб з самого народження дати малюкові можливості гармонійного розвитку. 

Немає коментарів:

Дописати коментар